پایگاه مجازی جوانان و عزاداران هیت قمر بنی هاشم در اصفهان، خمینی شهر

بسم رب الشهدا . با عرض سلام و ادب خدمت همه ی شما برادران و خواهران. هدف ما گسترش شور حسینی در میان جوانان میباشد.

پایگاه مجازی جوانان و عزاداران هیت قمر بنی هاشم در اصفهان، خمینی شهر

بسم رب الشهدا . با عرض سلام و ادب خدمت همه ی شما برادران و خواهران. هدف ما گسترش شور حسینی در میان جوانان میباشد.

آش پشت پا.……

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۵ ق.ظ

. دیدم پیرزنی داره آش درست میکنه 


سوال کردم :

مادر...آش چی می پزی؟ 


گفت:

آش پشت پا ...


گفتم :

کسی قصد سفر داره؟


گفت:حسین (ع) امشب از مدینه به سمت مکه راه می افته😔


گفتم:

چرا تو؟ 


گفت: آخه حسین (ع) مادر نداره...


امروز میخوایم تا آخر شب حداقل 2 میلیون نفر به امام حسین سلام بدن ...


خودم شروع میکنم:


السلامُ عَلَیکَ یا اباعَبْدِاللّه وَ عًلی الاَرواح الّتی حَلَت بِفنائک عَلَیکَ مّنی سلامُ اللّه ابداً"

ما بَقیتُ وَ بَقیَ اَلیلِ وَ النهاروَ لا جَعَلَ اللّهَ آخِرَ اَلعَهدِ منی لزیارَتکُم

اَلسلامُ عَلی الحُسین و َعَلی علی بن الحُسین و َعَلی اُولاد الـحسین و عَلی اَصحاب الحُسین.


به اندازه ارادتت ارسال کن

اصلا هم خبر خوش و اینا قرار نیس بهت برسه


هر کی ارادت داره و حسینی هست کپی کنه...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۳
نوکر ارباب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی